Hello darkness my old friend.

 

Jag är väldigt bra på att försova mig på mina powernaps har jag märkt.
Igår försov jag mig så att jag fick laga egen middag, och idag försov jag mig ända till nu. Jag mååååste skärpa mig, annars kommer jag bli görtrött på morgonen? (vad hände med att jag la till gör? HAHA jag börjar bli... hemmastadd)

Saker som oroar mig ligger som ett virus runt min aura, men jag försöker inte låtsas om den.

Hela den här veckan blir det smink, och i helgen har jag blivit inbjuden på lasagnekväll med vin och grejer. Råmysigt, då slipper jag tänka så mycket. Sen på lördag blev jag bjuden till Mariestad på fest av Hilda, men vi får se om jag hinner med eftersom vi ska få en uppgift i helgen och det vill vi ju inte missa.

Ser iallafall hursomhelst fram emot morgondagens sminkning. Sårsminkningar och sånt. Kuuul. Även fast jag blir jobbigt illamående av blod så gör det inget om jag vet att det är fake. Hoppas jag ;) Det väntar att se imorgon. Om jag får tid över ska jag även testa sminka över min tatuering, vilket kan vara bra att veta hur man gör. Något som oroat mig en del. Näe, nu ska jag dricka lite vatten och fundera över mina läxor lite. Lär ju inte bli så mycket gjort, men jag måste komma igång lite.

Bilder från sminkningen kanske kommer senare i veckan, kanske typ i helgen. Kräm!

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner