I WANT CANDY

Nyvaken och jävlig. Kunde knappt somna in, och sen kunde jag knappt vakna heller då jag väl gjort det. Kändes som en riktigt dålig powernap. Men, men. Alla vet ju hur det går att göra saker när man är trött. Hursomhelst, jag vände på klacken då jag in i matsalen, då maten inte tillfredställde mina behov idag, så värmer en såndär snabbmatsgrej i micron.

Efter maten ska det vara filmvisning i filmsalen, för att testa duken typ. Vi ska se Red tydligen. Det är frivilligt såklart. Vi får se hur jag gör. Är tydligen en actionkomedi av något slag. Vet inte om det är min typ av film? Men man ska aldrig säga aldrig, det kanske blir den bästa jag sett! Höhö.

Aja, ska sluta flumma och gå och käka lite. Sen hämta min skinnjacka och väska som jag glömde helt då jag rusade så långt bort från blodpuddingen och potatisburgarna jag kunde. Blodpudding kan va gott, men jag tänker för mycket på vad det är. NU PIPER MICRON! VI HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner