Innan jag kände dig.



Det är inge roligt att vara sjuuuuk. Har feber och är hemma.
Suger att vara trött som fan och ändå inte kunna sova. Men, nog om det. Var iallafall med på halva dagen. Känns skönt att ha gjort bort karaktären, även om jag inte alls är nöjd med resultatet. Men, men.

Det jag vill ha mest av allt nu är mina vänner, min Simon och ett par skor som jag suktar efter.
Sen godis då, och cigg.

Men istället för allt det så blir det att skala sin apelsin, och lägga sig i sängen i ynklighetens tecken för att kika på en massa filmer. Blööööh!


Du har ditt eget facit
för rätt och för fel
Du kanske bär på en massa saker
Jag förstår en liten del
Hade du någon innan
Vill du ha någon sen
Ja, jag vill säga att jag älskar dig
men det är för tidigt än

Jag hade slutat prata

Jag var så van och stänga av
Du frågade vem som förstört mig
Och jag gav dig inget svar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner