TAKE WHAT YOU CAN, GIVE NOTHING BACK

Red var som jag förutspådde, över förväntan. Nu har jag spelat in min monolog på mp3n, så jag sitter och lyssnar på den. Känns som att lyssna på en ljudbok. Detta är ett nytt inlärningssätt för mig, som jag tänkte testa. Vi får se om det gå bra att lära sig på detta sätt. Ska bli spännande.

Jag är så fruktansvärt trött. Men samtidigt mår jag så bra. Inuti tror jag att någonting gror. En rädsla. Men efter i helgen känner jag mig ofantligt trygg. Vi får se vad tiden bär med sig. Allt händer väl för det bästa.

Hoppas att ni har det bra, och att ni trivs med vad ni håller på med. Annars borde ni se till att göra något ni trivs med, för även om det aldrig är försent, betyder det inte att man måste vänta till man är sextio bast innan det ska hända något ;)

Ha det kung!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner