TELL ME WHAT YOU'RE LOOKING FOR

Efter en massa tv-spelande och lite snack i telefonen så ska jag ta ett glas cola och sedan återvända till tv-spelandet och vänta på lite fler samtal! Har ni föressten märkt att colasmaken inte är densamma som förut, utan har försämrats (enligt mig)? Har tänkt på det men fick det bekräftat klart och tydligt då jag var i Spanien, där var colan lika god som den ska vara :) Mmmm!

Som ni förstod så blev det inget kulturnatta. Menmen, det kommer fler chanser i livet.

 

En bild på mig och Byron, lånad av MALIN!


Kommentarer
Postat av: Ida

Peppar som faan tills jag ska iväg till dig!

MISS UUUU!!

2011-09-16 @ 23:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner