Tjuvlyssnat. Awesome!

Buss, Växjö

Det är sent på kvällen och en tjej ~20 sitter och äter en baguette. Vid en av hållplatserna ser chauffören detta och han går med bestämda steg fram till tjejen.
Chauffören: Ingen äter på min buss! Hoppa av eller släng mackan!
Tjej (suckar): Du, jag har jobbat sedan tio och har varken ätit lunch eller middag. Jag har just nu extrem mensvärk och du bör även vara medveten om att man får PMS på köpet. Min pojkvän gjorde slut med med igår och min katt hatar mig just nu. Får jag fortsätta tröstäta på min baguette eller vill du att jag ska hoppa framför bussen istället?
Chauffören blir tyst och går tillbaka till förarsätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner