DET BÖRJAR DRA IHOP SIG OCH JAG TROR JAG SPRÄNGS

Som ni kanske märkt så är det dött här. "Nähä". Var tre veckor sen jag skrev sist. Orkar verkligen inte dra upp allt som hänt under tiden jag inte skrivit, men jag kan kort och gott förklara det som ni säkert redan förstått, att jag inte orkar uppdatera under den här perioden av mitt liv. Haha. Kanske kommer peppen tillbaka, och det lär ni väl märka då.

Kanske kommer peppen tillbaka om jag inte känner mig tvungen att uppdatera, kanske lägger in nån bild, nån text, eller nån tanke då och då. Vi får se. Just nu vill jag koncentrera mig på mitt liv utanför bloggen.

Jag sitter iallafall just nu i elevrummet på Skara skolscen (har lov) och surfar runt samtidigt som jag lyssnar på musik. Här trivs jag. Men snart är lovet slut och då bär det tillbaka mot Molkom och filminspelningar. Spännande.

Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

SV Tack!

2012-04-20 @ 11:30:16
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: felicia

SV; HAHA! jadu, flummig fråga, flummigt svar! :D alltså.. den är lagom thight, som en tröja. men rätt uttöjbar lixom.. Så den kan typ vara en 36 och endå större 38,40... de är Small i gina storlek men, somsagt går den dra i men endå sitta tight HHA. Jag vet inte riktigt hur ja ska förklara, hoppas du fattar!:)))))

2012-04-26 @ 07:03:17
URL: http://katkarapus.blogspot.com
Postat av: Cissi

Svar: Tack!

2012-04-30 @ 14:45:03
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner