DET KANSKE KOMMER KÄNNAS, DET RÅR JAG INTE FÖR.

Tja, vad ska man säga? Regiprojektet flyter på, och jag är glad att jag hade så tur med manus och skådespelare. Dagarna har flytit på i rätt rask takt men jag har hunnit med en hel del, sökt sommarjobb, klurat över beslut över min såkallade framtid och även återfått kontakten med en kär vän.

Annars då? Nja jag vet inte. Simon var ju här i några dagar, välbehövligt, även om det blir mycket onyttigt. Om en vecka ska jag hem till mitt kära Skellefteå och träffa många kära vänner som jag inte hann träffa kring jul pga sjukdom. Kanske göra en gastroskopi, och även gå på återträff i Örnsköldsvik för att träffa gamla klassen. Kul och spännande!

Nu ska jag skriva in några saker i almanackan. Vi hörs när vi hörs! Kramar.

Jag skulle inte ens vara hälften, utan det jag gör.

Kommentarer
Postat av: Ida

OMG!!!!!! PIRR I MAGEN!! DET ÄR BARA EN VECKA?!

Shit vad kul det här kommer bli. SAKNAR DIG VERKLIGEN!

2012-02-20 @ 17:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner