SUNDAY

Kan ju börja med att säga att helgen har varit toppen! Även om den nog aldrig gått såhär fort förut. Började med att Simon kom en dag tidigare än väntat, oväntat men mycket roligt och mysigt. Sen igår kom Hilda och Annie och hämtade upp oss med bilen, sen körde vi mot Juval. Sen handlade vi lite, åt lite och till sist fäääääst! Det blev lyckat, men blev dock aldrig utgång för min och Simons del. Gjorde inte mycket.

Idag har vi mest slappat, fått skjuts hem, handlat, sett serie och ätit. Nu sover min prins och jag ska väl snart väcka honom bara för att jävlas ;) Hehe nä men. Jo.

I morgon börjar allvaret. Regiuppgiften tar sin start. JAG. ÄR. NERVÖS.

Här får ni en bild från i fredags då jag städade. Visste inte ens att det fanns såna här fortfarande. Provade att använda iallafall och kände mig som en äkta städerska, not.



Ha en mysig söndagskväll mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner