AND I CRIED ONCE MORE

Sitter vid en dator i sjukhusbiblioteket som jag förhoppningsvis får sitta vid och är lite nervös över storleken på detta ställe. Hur stort kan ett sjukhus vara egentligen? Vill inte ens veta hur stora de största är. Jag med mitt stackars lokalsinne har det inte lätt inte ;)

Fast jag har upptäckt att ifall jag bara litar på min egen förmåga och verkligen försöker så kan jag vara rätt okej på att hitta ändå. Ibland.

Nu ligger väl Frida på operationsbordet antar jag (Vilket hemskt ord :S Operationsbord? Låter som att hon är en köttstek eller något).. och själv ska jag surfa här ett tag, sen ska jag äta lite kanske, sen checka in på sjukhushotellet. Om jag nu kan göra det och inte måste ha med mig Frida. Vi får se helt enkelt.

Ha det gött, förhoppningsvis ses vi igen, om jag inte lyckas villa bort mig på det här stället förevigt /cry.

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra moralt stöd jag hade i alla fall! ;) Du orkade med att vänta, creds till dig!!

2012-01-11 @ 20:18:40
URL: http://ritan.blogg.se/
Postat av: Frida

(och du - jag tror du underskattar ditt lokalsinne. ;) )

2012-01-11 @ 20:19:03
URL: http://ritan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner