Words stay silent.

Godmorgon. Förstår inte vad jag gör uppe den här tiden,
men varför klaga liksom? Idag kommer säkert bli som igår
om ingen jävel hör av sig. Men vad gör det? Det är oftast
värre på fredagar än lördagar. Jag överlever :)

Idag är det en vecka kvar tills jag ska ha min fest
och jag måste hinna röja upp. Det kommer bli mycket
folk antar jag, så det blir väl både en uppe&nere fest
den här gången. Vi får väl se. Hoppas bara inte det
kommer massa objudna bara. Det orkar jag inte.
Om det inte är så att det är en kompis till den jag sagt
får komma dit och ta med sig nån. Öuhm. Det där blev
lite komplicerat, eller kanske inte. tja..

IMORGON...  ska jag iallafall tydligen hjälpa
Mats att klippa häcken och tjäna ihop lite pengar
som kommer gå till Stockholmsresan.

Min moppe är paj och den måste hinna lagas till
i vår då den ska bli såld. Sådetså.

Nu har jag inget mer vettigt att skriva, så först ska jag gå
ner, sen ska jag gå upp hit igen för att se en film.

Gröt på er.
Matilda


And all I
Need to know
Is that I'm something you'll be missing
Maybe I should hate you for this
Never really did ever quite get that far

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skall du göra du i stockholm

2009-09-27 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner