Sluta klanka ner på folk.

 

Är vi fortfarande kvar på mellanstadiet? Very well then mrs eller mr. anonym. Kul att du orkar kommentera min blogg. Roligt att du läser den föressten. Och, nej, jag vill gärna fortsätta tro. Håller rätt starkt på min tro faktiskt. Eller... justja, jag är inte troende! Varför inte bara typ skita i att trycka ner andra (börja med mig och fortsätt med andra) så kommer det här sluta jättebra. Jamen fint. Inte för att jag tror du kommer lyssna men. Här är ditt oförtjänta svar iaf.

Sluta tro att du kan trycka ner mig genom en anonym kommentar, det kanske skulle funkat för nåt år sen. Och jag hoppas jag är den enda du skriver sånt här till, om inte fallet är sånt och någon annan också får ta del av dessa tönterier ,så borde du skämmas ännu mer. Du förtjänar inte ens att ha någon tro om du nu har någon. Själv tror jag på idioter, och du är en. Iaf när du skriver sånt där. Ska du skriva en kommentar, så gör det ordentligt, coward!

Kommentarer
Postat av: Lirre

Usch vad fegt :S

2010-03-02 @ 19:38:24
Postat av: Moa

Sluta ALDRIG tro!

2010-03-06 @ 16:23:24
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner