I hope it's something worth the waiting.



JAG KLARADE DET. I did it. Inför en hel klass.
Från att inte ens ha vågat kolla på Helena medans, till att våga göra inför hela klassen. I DIIIIIIID IT.

Jag pratar förstås om monologen, och pjäsen tog jag mig också igenom, och och.. imorgon är det bara tre föreställningar kvar, sen är jag klar. MEN jag klarade fan monologen, även om jag kom av mig en gång så gjorde jag deeeeet. Åh. Jag är så glad.

Nu gäller det bara att kunna klara inför en jury också. Även ifall jag inte kommer vidare vill jag ändå ha vågat!

Föressten, på tal om något helt annat. Nu när jag tvättar kom jag även att tänka på en sak. Jag orkar aldrig tvätta flera omgångar. Eller ja, jag blir typ trött, så jag använde alla fyra maskiner och slängde in allt som KUNDE vara med varandra, så kan hända att jag inte behöver tvätta mer än en tid, även fast jag har fyra tvättider, eftersom Helena tvättade imorse. Jag är så knäpp! Haha.

Vet inte vad jag ska hittepå nu, ta det lugnt fram tills ikväll lät skönt. Klockan nio kommer Simon, då ska vi kika på film eller hitta på nåt annat skoj. Aja, hade inget mer att skriva.

Ha en fin afton, folket!

Dig behind the bones to get down to the core.
And how do I get into such a tight locked door?

Kommentarer
Postat av: Lisette

sv; Ja, visst är det? Ska nog köpa ett så fort jag har pengar till det :D

2011-04-20 @ 17:41:48
URL: http://lissielimelight.blogg.see
Postat av: Helena

något annat skoj? Ni talar väl förstås om att spela bordtennis.

2011-04-20 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner