NATTÖVNING

Holy Macarony! Igår var en hektisk dag (nattövningen). Vi spelade in film i våldet och sexets tecken. Och efter att ha sett filmen så börjar jag starkt tvivla på mina skådespelarkunskaper... hahah. Men grejen med övningen var väl mer att man ska lära sig hur hektiskt det kan vara, att filmarna skulle sätta ljus och skådisarna skulle få testa på sex i film. Och att våga misslyckas.

För filmen blev INTE bra. Hahaha. Men övningen var rolig, verkligen! :)

Grejen med att gå skola till mitt i natten resulterar dock i att den lilla tidsuppfattning man har kvar raderas ut ur minnet, och idag känns det som att det är lördag. Jag känner mig slö.

Ikväll hoppas jag på att det bli Dia Psalma, men vill inte åka in själv. Sen imorgon är det casting och sen är det fest i Mariestad som gäller. Vackert sååååå :)

Nu blev det väldigt flummigt, men annars vore det ju inte jag, eller hur? Nu ska jag förmodligen på affärNNN, ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner