Smells like children.

Nu ska jag gå ner och göra varm choklad och ett vattenglas (göra ett vattenglas?)
sen ska jag lägga mig tillrätta i sängen och se på 21 för att sedan glida in i
drömmarnas värld. WONDERFUL!

Ha världens bästa kväll och morgon så
återkommer jag med uppdatering så fort
jag kan. Adios Amigos.
Matilda.

 

Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused

I wanna use you and abuse you
I wanna know what's inside you




Kommentarer
Postat av: Djävulen.

sv: yeah :)

Postat av: marrr

sv: 3000 typ:)

2009-10-07 @ 12:06:04
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner