blä




Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:

1. Boondock Saints
2. Twilight
3. Club dread
4. Johnny depp filmer! :]

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Dexter
2. Kingdom Hospital
3. Prison break
4. Tru Calling

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Italien
2. Stockholm
3. Göteborg
4. Piteå

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Blogg.se
2. Apberget
3. Facebook
4. En jävla massa olika bloggar...

Fyra senaste människor jag träffade:
1. Mats
2  Mamma
3. Klassen & poliserna
4. Sassa osv

Fyra ställen där jag inte trivs
1. På obehagliga ställen där det känns som att man är förföljd
2. Instängda ställen
3. Ställen där det inte finns något att göra alls ens om man vill
4. I en bastu (ibland går det dock bra) inte länge dock..

Fyra "måsten" i handväskan:
1. Mobil
2. Nycklar
3. Plånbok
4. Cigg&tändare????? (om man har.. he he he)

Fyra saker jag längtar efter:
1. Sommar
2. Födelsedag och alkohol
3. Stockholm
4. Marilyn Manson

Fyra personer jag kan berätta allt för:
(allt och allt vet jag väl inte)
1. Mats
2. Kellzan
3. Emil
4. Ida

Fyra ställen jag bott på:

1. Granstigen i malå
2. Uppfinnarvägen vid gamla barnenshus
3. Norsjö
4. Anderstorpppp


Fyra låtar jag kan lyssna på om och om igen:

1. Toploader - Dancing in the moonlight
2. A day to remember - Start the shooting
3. Maria Mena - Just hold me
4. Blink 182 -  I miss you

Sen alla Ted gärdestad och Håkan hellström förstås...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner