Jag måste....

Jag tror det har hänt två gånger i mitt liv att det kommit tårar till filmer,
dessa två är iallafall de jag minns.
Dessa filmer var blow och the game (haha jag vet, lite udda)

Innan jag såg den här filmen på Sandras blogg
trodde jag aldrig att den skulle få mig att börja gråta,
men somsagt, skrattar bäst som skrattar sist.
Tårar kom det, och om även inte så många så blev
jag rörd till tusen. Underbar kille.

Check it out, och se om klippet
även får dig att fälla en tår eller två.


 

Matilda


Kommentarer
Postat av: Idah

fiin blogg :D!

Postat av: Rocio

Blow! bra film!

ha det bäst gumman!

saknar dig till tusen!

2009-09-12 @ 19:51:44
URL: http://rockio.blogg.se/
Postat av: lindaa

haha noo jag satt nästan hela klippet och tänkte varför ska jag gråta, SEN när han sprang ut, lillkillen DÅ kom mina tårar... unbelivible

2009-09-14 @ 19:11:03
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner