Kill me, Slice me.



Mätt och belåten efter ett mål på krysset, som jag förövrigt glömde att ringa imorse.
Blir att ringa imorgon istället.

På tal om ingenting har jag kommit fram till att

  • Det är svårare än man
    tror att hitta fakta om 11 september.
  • Man kan känna sig som en sockervadd.
  • Prinsen av egypten är en ganska spännande film
  • Religion är kul, speciellt med en soft lärare!
Sådärja, det var några viktiga punkter som jag hoppas vi alla lärt oss av.
Angående tåmeresan i fredags, så är det kul att kasta potatis på poliser,
och Tåmematen är fan super! PUNKT! (utropstecken(?))

Aja, nu är jag trött och har ont i huvudet, mens är inge kul och
jag vill inte vara jag. Bläääääääää.
Matilda

Take me to the ocean and sail with me baby, forever.

Kommentarer
Postat av: Anonym som inte heter kelly

"Silence! I KILL YOU!"

2009-09-07 @ 19:05:49
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner