Gå härifrån. Jag ber. Låt bli - drick inget mer.


Kom hem för en stund sen från att ha dansat med Thess
i en lokal, men det blev mycket prat och lite dans. Dock så klagar jag inte. Hon har då tålamod med mig iallafall ;) Hursomhelst, jag hade trevligt. Imorgon blir det arbetsförmedlingen, tandläkaren (igen) för att laga en flisa som har lossnat och sen får vi helt enkelt se om jag ska umgås eller ta det lugnt. På onsdag kommer syrran och hälsar på med sin kille, så det blir att umgås med henne också, mamma fyller år på torsdag, i helgen vet jag inte och på tisdag flyttar jag. PÅ TISDAG! Kanske inte är en sån stor grej men ändå. Herregud. Tisdag.....

Men hursomhelst passa på att ringa och smsa nu innan jag drar om ni vill ses, för tja.. jag bor ju i övik fram tills Maj nångång, nog för att jag lär hälsa på och sånt. Men vem vet vart jag hamnar sen liksom. Aja, nu orkar jag inte skriva mer. Jo, True blood är bäst..

och ja, har även fått mens så jag är inte på det bästa humöret..

KRAM

When this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ja, berlin var verkligen en fröjd att vistas i. Speciellt med tanke på den gamla atmosfären man befinner sig i på gatorna. Lixom.. Tunnelbanorna är samma tunnelbanor sedan 40 talet. Allt är så bak i tiden där borta! :D



Föresten vart ska du flytta? Vad har jag missat?

2010-08-16 @ 22:04:53
URL: http://oldchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner