You can call me a slut, as long as you love me for who I really am.

 

Hej på er, allihopa! Nu är jag hemkommen från en kväll i Skelleftehamn. Har inte druckit så värst mycket, men tvådagars är alltid tvådagars, eller hur man annars ska uttrycka sig. Hur kan kvällen beskrivas då?

 

Alkohol, gamlingar, åldersnoja, nykterhet, onykterhet, kärlek, pussar&kramar, diskussioner, anarkism, poliser, cruising, stress och MUSIIIIIIIK! Kortfattat dårå..


Jag vet inte alls vad morgondagen bär med sig, men vad fan, det tar vi då. Nu ska jag göra vad som faller mig in, och resten, ja resten får ödet bestämma. Btw, Tjejer & killar därute. Prata i klarspråk. Det är bättre att säga vad man känner och såra någon, än att inte göra det. Tillslut får människan ändå reda på det, och det krossade hjärtat som väntar då tar hundra år längre att läka. Då vet ni. HOJ!

 

ps. min katt är störd och hon förtjänar att hängas ut. Enjoy the pic! ds.


Kommentarer
Postat av: fanny

åhhåå va söööt :$

2010-02-24 @ 17:35:30
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner