You can't get trust just like that. Trust you must earn.



Hihi, har nästan lust att blogga hela tiden nu.
Men det blir inte av inte. Inte hela iaf.
Har sett en massa Vampire diaries, och det är bäst. Jag är kär i Damon. Kram.
På fredag kommer Kajsa hem. Imorgon ska jag se en slags musikal om Buddy Holly. Dyra biljetter.
Tack för det, Ricky. Har inte letat Samhällsboken än. Får väl tvärkika imorgon på morgonen,
annars får jag låna en ny tillsvidare. Jag måste börja ta tag i mitt liv, det här är banne mig sista chansen.

Aja, nu ska jag sova och sånt. Dock ska jag läsa lite bloggar först. Hoppas ni får en fin fortsatt kväll,
och hoppas att ni älskar min nya design. Pussar & kramar från mig och Lilo (mizzen of doom).

I'm intoxicated by your very presence.

Kommentarer
Postat av: Maja

Din katt var JÄTTElik min katt, fast min kanske har lite mera hår!! Men ändå!

2010-02-18 @ 14:38:14
URL: http://sandraochmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner