Home, sweet home.

SYSTER ÄR HEMMA NU! Åh. Hjärteglädje. Jag fick skoooooor, tusen tack. Älskar dom, converseeeeee, love! Äh, nu kommer bilder. JAG ÄR SÅ LYCKLIG!


Ellinor och Mamma!


Ellinor och jag!


Syrrans skills...


Mina nya skoooooooor=D LOVE THEM!!!!


Ja, nu bjöd jag ju på en liten lättare bildbomb, eh. Ikväll blir det tårta, god mat och allt annat perfekt. Hoppas ni är svartsjuka. Har även världens bästa syster. Tänkte bara om ni ville vara avis, och gråta lite. He he. Aja, nu ska jag ge mig. Imorgon blir det att gå på stan och tigga sommarjobb med följe av Kajsa. Puss!

 


Kommentarer
Postat av: maja

Ni är så söta!!!

2010-03-17 @ 20:01:51
URL: http://majaavandr.blogg.se/
Postat av: FROZEN YOGURT

Converse skor har jag aldrig ägt. Kanske inte riktigt min smak, men en sak är säker. Dom är som snyggast när som är sleetna! ;D

2010-03-17 @ 21:38:14
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner