Men guuuud vad pinsamt.

Nu har jag nyss sett Wild child. Den var faktiskt bra. Har ju sett en annan film som heter Wildchild också. Den handlar dock inte om samma sak. Den är rätt gripande. Aja, tillbaka till filmen jag såg nu. Ni borde se den. Och killen var ju inte oläcker precis. Man blir även sugen på att fara utomlands, skulle inte sitta fel att bo på ett sådant ställe (som hon bodde på i början&slutet), även fast mitt rum känns ungefär lika kvavt som utomlandsvärme kan göra just nu. Skulle även vara coolt att prova på en såndär skola. Hursomhelst så slänger jag in en trailer så får ni se själva om ni vill se den. Ni får leva med den dåliga kvallan;)






Sleeptime nu, efter jag kikat klart på internet. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner