Svar.


Rosey
om För er som väntat.:

Oj, vill inte vara negativ eller taskig men den såg riktigt dåligt ifylld ut, eller så har du skött läkningen mycket dåligt. Men det går säkert fylla i och fixa till framöver.

Svar: Jag förstod nästan när jag la ut bilden att det skulle bli en massa diskussioner, så jag får väl skylla mig själv. Tatueringen på bilden överst är väldigt nygjord och irriterad, men även översmörjd med en fet kräm, det är därför det ser väldigt konstigt ut på vissa ställen. Det andra är detaljer, som det vita på vingarna t ex och även lite på halsen.. Det finns ett ställe där färgen är lite cp och det är just på ett ställe lite högre upp på halsen på örnen. Att örnen inte faller alla i smaken det kan jag förstå också, men skött om den noga har jag gjort. Sen att killen som jag gjorde den hos inte är färdig tatuerare får väl alla att bli galna och skriva "då förstår jag" men jag förstår inte nöjet i det, för själv är jag skitnöjd, är inte ni det får ni väl vila era ögon på något annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta leva i en förnekelse om att den är snygg. det är det mest opropertioneliga tatueringen jag har sett i mitt liv. jag tycker helt ärligt synd om dig att du har gjort den för den är så dålig gjort och omöjlig att göra den korrekt igen. du skulle gått till en tatuerare som är utbildad och sett vilka verk han/hon har gjort. med bitterhet kommer du att ångra dig. sjänker iaf en tanke till dig och tacka gudarna för att det finns laserbehandlingar

2010-11-03 @ 17:02:47
Postat av: Lilly

Suck, anonym känner säkert igen sig. Men till skillnad från dig så har hen säkert ett ansikte som inte går att laserbehandla till normalitet.



Är du nöjd med tatueringen blev den skitbra oavsett hur den ser ut. Och du Anonym, sluta snacka skit när du bara är typ 12 år eller nåt, en tatuering går alltid att korrigera på något sätt.

2010-11-04 @ 10:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner