True love is not real unless it is returned.

Och så var man hemma. Det är okej att jubla nu.....jubla.. fan. Hehe, nä men allvar. Vad händer till veckan då i Skellbög? Jo. Inatt ska jag sova, tills jag inte orkar sova mer. Hoppas jag inte vaknar så jävla tidigt som jag gjort under en period nu, beror nog på ljuset kanske. Äh vi får se. Imorgon blir det iallafall solbacken med Mats, sen nån dag ska jag hinna umgås med Ida, Rebecca och David som det ser ut nu. Jag hoppas vin ingår på köpet... hehe. Nä men, sen ska jag hinna fara på möte, äta grillat och REPA REPA REPA. Fan vad jag måste repa på monologerna. Det är prio 1. Ska repa nån timme varje dag så jag är fit for fight inför den dömande juryn sen...(vafalls, dom är nog hur trevliga som helst!)

Sist men inte minst.. vill jag ta det lugnt också. För det måste man väl få hinna med också? Eller?... Huvudvärken dödar mig.

Weheartit.


I want nothing but to rest my soul
And I don't get this and I know why
You see sometimes things are just beyond control.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner