I CAN'T TELL

Godmorgon peeps! Haha nä men tja! Eller nåt. Kommer nyss hem från att ha sagt adjö till Malin som åkte till Stockholm. Hoppas hon får en finhelggggg, det förtjänar hon! Bästa, bästa!

Ikväll är det typ fest. Tror jag, vi får se. Ska hålla hårt om de små slantar jag har, försöka iallafall. Tidigare idag spelade vi in det sista vi hade på treminutaren, vet inte om jag är nöjd menmen. Sen hämtade jag vantarna jag glömde på coop innan jag sa farväl till Malin.

Sen har vi haft möte ju, vi ska ju ha julpjäs snart. Vi ska bestämma oss för vilken vi ska spela. Annars då? Less på att vara trött hela tiden. Det påminner mig om att jag borde ta en powernap nu. Tröttsamt.

Gud vilket trassligt inlägg, hinner inte själv med. Orkar inte läsa igenom.

Här får ni en låt för lite julstämning. Har inte lyssnat på just det klippet, så hoppas det funkar. BRYR mig faktiskt inte just nu. Hahaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner