DON'T WORRY ABOUT ME

Har mat i micron så jag ska fatta mig kort. Och nej jag ska inte äta på skolan idag för jag ska dö i min säng. Jag har inte hunnit vila ut.

Dooooock, så har jag några positiva punkter, och det är att jag fick träffa Simon och några av hans och mina kära vänner och även fira Simons pappas födelsedag i söndags. Fick en mössa av Simon helt random, hur gulligt som helst. Jag är förälskad i den. Sen fick jag min efterlängtade halsduk som Malin har stickat till mig, sen fick vi en extern hårddisk på 1 TB inom skolan. Känner att jag fått hur mycket som helst inom loppet av ingenting.

Tänkte även säga att på onsdag har vi någon militärövning, och idag fick vi manus till treminutarna som ska spelas in efter lovet. Guuuud vad det händer saker.

Aja, nog om det. Visar några bilder på mina fina gåvor, sen ska jag äta. Sen ska jag dö. Sova alltså.

 



Please, don't leave me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner