MINA ÖGON VILAR PÅ ETT OCH SAMMA STÄLLE NU FÖR TIDEN

Ikväll var första gången på länge jag blev lite på lyset. Eller vad fan. Onykter. Eller ja, lite lullig helt enkelt. Känns väl sådär efter man har läst ett mycket klokt inlägg av en fantastiskt klok Agnes (Ni borde börja läsa hennes blogg för erat eget bästa)

Det jag ville komma till, var dock inte det. Utan jag ville bara säga att det känns så jävla skönt. Det känns så JÄVLA skönt att titta sig omkring på krogarna på alla hungriga blickar som söker efter någon att få med sig hem, att titta på alla kvinnor och män som bara söker bekräftelse..... och veta att man inte är en av dom längre. Att veta att man har något, att man har någon.

Det är så jävla skönt att titta sig runt och inte ens sakna något som var en så stor del av mitt liv förut. Att bli bekräftad. Att synas. Att supa sig fullast, att vara snyggast, att vara behövd.

Jag är behövd. Men inte av någon okänd människa på någon anonym krog någonstans i Sverige eller resten av världen. Och det gör mig absolut ingenting. Jag är behövd av min pojkvän, och jag behöver honom. Och mer än så behöver jag inte. Det är den största gåvan jag någonsin kunde önska.

Sen att det är ett minus att jag inte tycker det är lika kul att vara ute längre  är väl sånt som går i perioder. Men jag är nöjd med kvällen, och det är huvudsaken.

Jag hoppas ni mår bra! Sköt om er allesammans. God natt!

Vad gör en man med mustash på min barm???? Vem välkomnade honom dit? Sorri Simon!!


Kommentarer
Postat av: Zabine

Tycker du? endå har hon mycket längre än vad som syns på den bilden. henns längsta är liksom alltis där bak :)

2012-01-29 @ 08:31:05
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vad fin du är Matilda! <3 Fint att du länkar min blogg, och fint att du känner dig behövd och älskad! Mustasch-mannen var också fin, men du är på en högre nivå ;)

2012-01-29 @ 19:55:14
URL: http://agnesanalyser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner