Downfall of us all.

Tja! Nu sitter jag alltså i Umeå och steker i Lindas råschyssta lägenhet.
Linda är alltså kusinen, och vi ska snart dra ut på beachen, sen får vi
väl se vart världen tar oss. Hur har ni det? :-)

Jag kommer troligtvis hem på tisdag, mest för att min kära vän
Kelly Lee fyller år då. Fast vi får allt se vilken tid jag drar mig hemåt.
På Onsdag tänker jag ringa Krysset en gång för alla och fråga om jobb i höst.
Sådeså!

Hoppas ni får en jättefrän vecka åde, snart börjar skolan och det är bäst
att passa på! Ha det gött!
Matilda


Die for anyone, what have I become?


Kommentarer
Postat av: shadi

va kkul att din kompis fyller år ska ni fira elr nått??Ps:komentera blogg:P

2009-08-10 @ 18:49:00
URL: http://busiigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner