I can hear your voice of treason from miles away.


Why so serious?



Jag och Mats har kollat lite på datorer,
så på onsdag kanske det blir att införskaffa en ny pärla
som kommer att vara bara min, på avbetalning förstås! Hehe.
Ni får veta mer på onsdag.

Hm, imorgon blir det att vara hemma en sista dag och kurera sig,
på onsdag blir det skola igen. Synd bara att jag missar webbdesign
två dagar i rad. Hm. Ska försöka sköta skolan så gott jag kan nu,
men kan ju inte rå för om jag blir sjuk så att säga.

Aja, satt bra med en sandwichpizza på mammamia idag, och rökpaus
med Kelly. Mindre bra var att febern steg, men det är sånt man får leva med.

Nu har nog Emil och hans klass det trevligt borta i fjällen, här i sunkiga Skellefteå
händer nog inte så mycket mer än att man tröttar ner sig för minsta lilla.
Jag är gode less. Men det kommer somsagt bättre tider för alla, nångång.
Så tillsvidare i väntan på bättre tider får man roa sig med dator, sova, äta, vänner
och den 'helroande' skolan. Suck.

Aja, Later folks.
Matilda

The biggest, the best,
better than the rest.
Better than the rest.

Kommentarer
Postat av: Kelly Lee

DET VAR DU!

du ser ju bara på bilden här ovan^

2009-09-01 @ 12:27:57
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha fyfan va läski bild!!

2009-09-03 @ 09:51:58
URL: http://nattstad.se/lisaoskarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner