I'm the trouble starter, fuckin' instigator.

Hemma nu. Varit och sett film hos Emil, Boondock saints. Killen hade allvarligt inte
sett den filmen? Vad händer med världen (nu ska vi ju inte avslöja att det var inte
alls längesen jag såg den för första gången heller) ehrm.

Ja, iaf. Helgen har varit upp och ner. Soft och ej soft.
Tvådagars alkoholintag och film och annat mys såsom
frasses, matfesten och sång, samt även lite av det cancerframkallande.

Tydligen så har jag lite feber också, inte så värst högt, men fortfarande.
Det förklarar min trötthet och att mina händer är så jävla varma att jag
nästan har lust att lägga dom i en jävla kylbag på antarktis.
Öuhm. Eller nevermind, men vore lite soft.

Nu kommer tjollret fram igen, men vi får höras senare.
Fan att jag inte kan släppa det där superskrovet, det har
svetsat fast sig i tankarna, var fan det godaste jag har ätit
på år och dar. Frasses, Forever yours så att säga.

Skönt att ha rett ut en del grejer.
Jag är lite stolt över mig själv.
Nu slipper jag gå runt och tänka på saker
hela tiden, men jag slutar väl inte vara ledsen för det.
Fast jag skulle inte kalla mig ledsen heller just nu, det
är bara då jag tänker efter. Jag är lite som ett rakt streck.


http://www.sjogy.nu/images/18.d3ee78a116fca46fa380003665/streck2.jpg

^jag.

 

Hm, men nu är det snart dags att lägga sig,
ringa krysset imorgon+skola.
Om nu inte febern blir jobbig.

Puss och kram
Er Matilda.

Do you think you're better off alone?
Oh, talk to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner