Nothing but heavy stuff.

Känner mig lite såhär faktiskt...



trött, oduglig, sjuk och en gnutta bakis.

Gårkvällen var trevlig förutom att jag ramlade och slog mig, kyla,
äckligt tafsande och inte alls många timmars sömn. Slapp sova ensam gjorde
jag iallafall.

Och efter vad jag har fått höra är jag rätt besviken på dig min vän.
Det kanske var bäst såhär, så du får lära dig av dina misstag.
Jag vill inte vara ond, för jag vet hur mycket du tycker om honom,
men det kanske var bäst såhär, tror du inte?
Om du tänker efter.

Igår fyllde mormor 90 bast, ringde henne idag och grattade i efterskott.
Mamma och Mats är därborta i malå och grattar mormor
medans jag tar hand om Igor, ska snart
ut med skruttet, men tror jag ska äta något före, frågan är bara vad.
Blir iaf nice med smörgåstårta ikväll, då mami och Mats kommer hem,
om det inte blir imorgon jag trycker i mig den. Aja, We'll seeeee..

Nu ska jag simma vidare, pusshej.
Matilda



Do not enter my world if you aren't ready for it.
And do not enter my world if you are planning to leave it soon.



Kommentarer
Postat av: kellylee

jag måste förklara hur det gick till kära du...

2009-08-15 @ 22:15:44
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner