To fall asleep with you would be heaven.


I Gummark.


Nu är jag tillbaka igen. Steg upp för typ fyrtio minuter sedan.
Vad jag ska göra idag har jag ingen aning om, blir väl troligtvis att
ta det lugnt, känns som att det var en skön idé.

Pratade nyss med Hannah på msn om deras utlandsresa,
och nog blir man sugen då hon säger att det var jättevarmt hela
tiden, fest varje dag och att ölen kostade 5 kronor i baren.
Även fast jag oftast och helst inte dricker öl så låter det ju rätt så jävla nice.
Kollade på Italienbilderna för nån dag sen, och fan vad man längtar tillbaka
alltså. Men om allt går efter mina önskningar så är jag ju i Florida i början av
nästa år. Helnice. Kul att ni kommenterar föressten,
det blir så mycket roligare att skriva då!

Nu ska jag klicka runt lite på internet, men ha det så bra allesammans! Kram
Matilda

I'll trust you if you'll just trust me.
If this isn't what you wanted, then tell me what is.
Tell me


Kommentarer
Postat av: busiigare

oki tack för hjälpen<33

2009-08-06 @ 16:07:21
Postat av: busiigare

jag kunde fixa design lite men inte bilder kan du förklara lite snabbt hur man sätter in bilder???

2009-08-06 @ 17:40:58
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-06 @ 18:53:50
Postat av: busiigare

Kan du hjälpa mig med hur man lägger foton på sin sida jag kunde inte sätta dex(

2009-08-06 @ 19:37:18
URL: http://busiigare.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Vaknade för 40 minuter sedan!? INTE okej :P

2009-08-06 @ 20:07:55
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner