It haunts you.

Hej allesammans! Nu är jag nyss
hemkommen från Skellefteåhamn, dvs Simon.
Rara Johanna var söt och skjutsade hem mig, tack gullet!

Ikväll har inneburit filmkväll, och filmen som
bevakades ur vår synvinkel var "The Cell"
En film som vi alla sett förut, men som var lika sevärd
även denna gång, iallafall enligt mig.
Egentligen var det ju menat att jag och Leif, Johanna och Simon
skulle se alla Fast & The Furious filmer, men eftersom Leif
är och dricker och firar Linus så blev det så att han inte kunde följa
just ikväll och då valde vi att vänta med dessa tre filmer till vi även
har Leif vid våran sida.

Igår var det jag, Kelly, Jonatan och Simon som såg film istället,
jag minns inte vad filmerna hette och dom var lite udda, men
det är väl en värdslig sak. Vi hade iallafall mysigt, tror jag.
Jag övernattade i Simons brors säng, rummet var kokhett och
täcket var om inte mer kokhett, jag menar vem har duntäcke på sommaren?
Jag antar att jag inte riktigt kunde sova ordentligt pga jag var rädd att
någon skulle komma in och ta mig på bar gärning i den där sängen,
nog för att jag fick sova där, men ändå. Pinsamt. HAHA!
Vaknade även väldigt tidigt pga värmen och då blev det så att stackars
Simon fick ta smällen för det och vi avnjöt en mumsig frukost på deras
mysiga balkong i sommarvärmen.  Trevliga knattar dessa föräldrar om
jag får säga det själv. Såklart var Felix också med och viftade glatt på sin
håriga lilla svans, hehe!

Nog om det. På kvällskvisten imorgon eller tidigt dan därpå är det dags
för lilla Matilda att bege sig mot Umeå för ett kärt återseende med sin kära
kusin Linda. Blir nog bad, shopping och lite degande i soffan, helnice!

Från det ena till det andra. Har ni lust att se en skräckis, men har ingen idé
på vilken ni kan se, kika då in Kellys blogg. Där har ni några att välja och vraka mellan.
Hennes blogg hittar ni HÄR.

Och nu till en klar favorit, som Johanna och Simon fått höra mycket om ikväll,
min lover now and forever - Saladfingers!

KLICKA HÄR

helmumsig.
Och ja jag är konstig, positivt konstig.
Amen to that.
Matilda

Shake the silence before its too late.

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas din dag har varit bra :)

2009-08-08 @ 23:31:23
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: jojjan

HAhah vi fick höra lite föör mkt om vad du tyckte om han...

du är bra ändå;)

2009-08-13 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner