Raped by the truth.



Hej... Jag är fortfarande vaken trots att jag var världens tröttaste typ.
Fråga mig inte varför, jag är bara konstig, och har dessutom förmågan
att bli pigg då jag sätter mig vid datorn. Ikväll har jag dock varit med Jonatan
och Kelly (ovanligt), och vi har sett Boondock Saints, som förövrigt är typ en av dom
bästa filmerna jag har sett ever. Sen såg vi Princess Mononoke, eller Mononoke Hime
som är originaltitel tror jag. Eller vänta nu, JAG såg den. Kelly och Jonatan hade annat för
sig.. även medans jag låg i sängen. Sedan flyttade jag ner på golvet, och då dom haft sitt
lilla roliga tyckte Jonatan att det var lägligt att kleta något mumsigt i mitt hår. Tack, vännen,
väldigt... hm... omtänksamt av dig(?)

Nu har jag iallafall ägnat några timmar i att sitta vid msn och skriva med Simiboy,
och precis som Kelly, så har jag en lysande förmåga att kläcka ur mig väldigt
korkade kommentarer och grejer, och inte blir det bättre då jag börjar bli övertrött.
Dock så har jag väldigt kul. Det tror jag han också har. HAHA! Han har nog inte träffat
på några så allmänbildade människor som jag och Kellzan. True story.

Nu orkar jag inte skriva mer om ingenting. Eller jag orkar, men palla liksom
skriva om ingen mer än jag kommer läsa. Eller inte ens jag. Kanske Kelly. Hm.
Den här bloggen suger, därför är den bäst. Eller nåt.

And shepherds we shall be for thee, my Lord, for thee.
Power hath descended forth from thy
hand so feet may swiftly carry out Thy commands.
We will flow a river forth to thee and teeming with souls shall it ever be.
In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti

PANGpangPANG
Matilda

Open up your mind and see like me. 

Kommentarer
Postat av: kellylee

pangPANGpang...

Där kom det jag väntat efter!;)



Dessutom läser jag varje inlägg... nu ska jag och skriva om boondock... och, andra trevligheter!;)

2009-08-05 @ 15:45:20
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner