Forgot who I was when I was searching for you.

Kommer nyligen hem från en såkallad filmkväll hos min kära Moa.
På filmlistan låg "The Illusionist", och enligt mig var den riktigt sevärd.
Riktigt spännande och gripande på något sätt. Och om du inte har sett den
tycker jag verkligen att du ska göra det.
Är ju inte helt fel att huvudrollen är en läckerbit heller hehe..

Hm, om två dagar börjar skolan och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.
Men att det ser ut att bli bara en lektion på fredagen är helt ok för mig, hehe!
Jag tror det kommer dröja bara någon månad innan jag är skoltrött igen,
jag menar, jag är det typ redan och jag har inte gått skola på ungefär tre månader.
Shit, aja egentligen borde jag inte klaga, jag går en linje som är helt ok och som jag
har velat sen jag gick i sjuan. Men jag vet inte vad jag vill längre. Jag är så lost.
Vem vill egentligen anställa någon som är lost? Skulle du? Antagligen inte.
Fy. Ska sluta fundera, snart är trean över och då kommer jag säkert längta tillbaka.
Jag menar. Nog fan föredrar man skola istället för massa jobb, ansvar o.s.v
Ja, vad ska man säga. Livet är inte lätt, höhö.
Ska dock bli spännande att se alla 93or som börjar.
WelcomE!

Nu ska jag kolla runt på internet.
Vi hörs! Peace!
Matilda

Believe me 'cause now's the time to try
Don't wait, the chance will pass you by
Time's up to figure it out
You can't say it's too late

Kommentarer
Postat av: kelly lee

jag hoppas nu verkligen inte att du menade Edward Norton? han, snygg? den dagen det händer har jag dött och hamnat i helvetet!



Brad pitt däremot... HUNK! <3

2009-08-19 @ 03:29:29
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner