Well I've never seen us act like this.

Chenna! Nu kommer jag nyligen hem från en tripp
på stan med världens bästa Ida, nämligen Ida Green!

Det inhandlades inget mindre än tre par piercingsmycken
varav det som hon som jobbade på Aveny Sy rekommenderade
var alldeles för stort. De som jag själv valde passade utmärkt, SÅ!
Det kanske helt enkelt är en pik från våran kära mästare därovan (om jag hade trott honom)
att jag borde börja lyssna mer på mig själv, tro på mig själv.

Mer än det inhandlades iallafall ett linne från carlings och några typ strumpgrejer från Gina.
Jag är skyldig Ida femtio svenska riksdaler, då vet ni det.
Du skulle ha köpt de rosa tightsen :l

Aja, här kommer lite bilder från igår, då vårat lilla äventyr tog plats i våra liv.


Kelly, Jonatan, Simon.


Olle, Seth.


Kelly, Jonatan.


Kan även slänga in en bild på den gamla samt nya
 bilen som FAKTISKT blev godkänd av mig (ovanligt).

HEJDÅ TOYOTAN
(gonna miss uuuu)


och..

HEJ FORD FOCUS




Vi ses!
Matilda

Build a ladder if there's a wall,
don't be afraid to slip and fall,
speak for yourself or they'll speak for you.

Kommentarer
Postat av: Kelly Lee

det var minsann de vackraste bilder någon kunde ta!

sark

2009-08-04 @ 18:13:20
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner