You know I've seen a lot of What the world can do, and it's breaking my heart in two, Cuz I never want to see you sad.

Blir så sur då datorn lägger av. Hm.
Aja, nu hann iallafall Kelly logga ut innan jag
hann få igång datorn igen, vilket sög.

Aja, nu funderar jag på att gå och göra hamburgare.
Om jag inte skriver något imorgon kanske jag inte överlevde
kampen mot den arga mamman som upptäckte mig. Hehe. Hemska tanke.

Vi hörs, hörni! Pussar.
Matilda

Oh baby, baby, it's a wild world
It's hard to get by just upon a smile



Kommentarer
Postat av: Newskate

Hej och välkomen till "Neskate" som är en nystartande blogg om skate, snowboard och sköna kläder. Kanske är detta bloggen för just DIG, och därför tycker vi att du ska ta en titt in i vårat liv som "anorlunda tonåring". Välkomen!

Mathea & Joëlle

2009-08-16 @ 15:18:45
URL: http://newskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner