You're gonna go far kid.

Godmorgon alla sjusovare, vad har ni för er förutom att sova?
Hmm.. konstig fråga, Matilda. Aja, snart ska jag på stan med Kelly,
för att sedan kanske slinka vidare med henne till Linus och säga hej
eller något. Vi får se om det.

Jag är tröttare än tröttast, och fortfarande sjuk. Döden.
Jag har nog nysit typ 1000 gånger bara nu på morgonen...
fast skönt är det väl alltid med en miniorgasm (ooops!)

Nä, nu ska jag inte svamla, för det är jag allt för bra på känner
jag. Nu ska jag kika vidare på internet tills Kelly hör av sig.

nuuuuuu ringde kelly after all, dags att kila hehe...

Nanana lalala
Matilda



With a thousand lies
And a good disguise

Kommentarer
Postat av: shadi

vad kul du ska till stan har du shoppat eller nått???

2009-08-13 @ 19:48:53
URL: http://busiigare.blogg.se/
Postat av: Daniel

Pigga upp dej nu med en kalldusch!

2009-08-14 @ 07:30:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner