Aldrig fel med lite barnslighet.

Efter att ha sjungit gamla godingar av disney osv så blev jag
väldigt sugen på tecknat. Laddar för tillfället hem Anastasia, Spirit - hästen från vildmarken,
och Mulan. Ska nog ladda hem ett småkrypsliv också,
och Antz och Ringaren i Notre dame. Och Toystory och, och.. och någon till, säkert någon till... ja
hursomhelst. Så får det bli.
Men öuhm... jag laddar inte ner, nejnej... jag hyr ju, för pengar.. *host
ps. frågan är ju om min dator och vårat internet pallar detta.. eh .ds
Matilda.

Kommentarer
Postat av: K

GLÖM INTE LEJONKUNGEN!!!! <3

kom och rök en cigarett med mig?=)

2009-12-11 @ 00:01:25
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner