För att det kändes värt. Not.



Sorg;

När grät du senast?
Det fula är att jag sällan gråter.
Men mitt humör har ej varit ok på sistone, så idag.


Har du tänkt självmordstankar?
Ja.. Har jag väl.

Hatar du någon
Gillar inte att säga hata. *
Men nog finns det folk jag ogillar, MYCKET.


Har du somnat gråtande någon gång?
Vem har inte det?


Älskar du någon som inte älskar dig?
Ja det tror jag.

Vem skrek du senast åt?
Mamma. Tror jag. Eller skrek vet jag väl inte?

Har du kallat någon slyna/subba/fitta idag?
Haha? Nej.


När såg din mamma dig senast gråta?
Ingen aning..

När såg din pappa dig senast gråta?
Ingen aning..


Kärlek;

Är du singel?

Japp.

Har du hånglat den senaste veckan?
Hm.. sen förra onsdagen? Ja isf.

vem kysste du senast?
Who knows!

Älskar du någon just nu?
Många.

Har din partner sett dig gråta?
Har ingen partner.

Nämn tre omtämksamma?

Mats, Maja, Simon.

Har du sagt att du älskar någon och verkligen menat det?

"Nää"

Är du hetero?
Ja

vänskap
;


Har du någon bästa vän?
Jadå, några stycken.

Vad brukar du hitta på med dina vänner?
Vad hittar man inte på ;)?

Älskar du dina kompisar?
Klart jag gör. Mer än något annat.


Har du gjort något olagligt med någon av dina kompisar?

Har jag väl.

Har du någon gång hatat din bästa vän?
Ne, inte hatat.


Vem av dina vänner är bäst?
Haha, vilken fråga.

Har du och din bästa vän samma intressen?
Ja, och nej.


Övrigt;

Har du strippat någon gång?
Ne..

Brukar du slå folk?
Inte seriöst ju HEHE


Har det hänt att du råkat i slagsmål?
Inte sen jag var liten iallafall..

Sköter du skolan bra?

Kan jag väl inte påstå.
Men har inte helkassa betyg för det.


Vem lever du för?
Allt som är värt att leva för.

Betyder din mamma mer än din pappa?
Vilka jäkla frågor..

Betyder din pappa mer än din mamma?
Vilka jäkla frågor..


Har du snott något tuggummi nån gång?
HAHA ja..

Cyklar du utan cykelhjälm?
yes

Är du sportfåne?

Vill jag väl inte påstå?


Bor du i villa?
Radhus kallas det..

Vilket är ditt favoritpogram?
Dexter!


Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha! Det där var faktisk riktigt roliga frågor! De är ofta lite småtråkiga tycker jag, men detta var kul!

2009-12-30 @ 20:17:41
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Madde

Hej :)



Hur mår du idag?



Kram /M

2009-12-30 @ 21:03:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Usch vad tråkigt :/ vad är du för sjuk? Jag mår bra idag. Lite seg efter heldag med jobb bara :p Kram /M

2009-12-30 @ 21:23:27
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner