I'll be back later.

Hej på er! Jag har haft det underbart, och igår hade jag skitkul
med syrran och kusinen på hotellet i Norsjö!

Dock så skämde jag säkert ut mig massor, men vad gör det,
man måste ju bjuda på sig själv en aning, don't you think!

På söndag, imorgon blir det ju... iallafall då ska jag på utklädningsfest
med Ida och Simon, blir nog hur kul som helst!

Idag har jag lekt i snön med Alexander (syrrans son),
Engla (syrrans dotter), Jenny(syrran) och Matte(syrrans man).
Medans låg pappa inne och vilade tror jag.
Men nu ska jag kika runt lite på internet,
och sedan vara social med de andra.
Ikväll klockan åtta är det dags att åka hem till kära Skellefteå igen.

Återkommer senare ska ni veta, och då kanske jag även bjuder på
några roliga bilder från min vistelse här i Norsjö. Ha det! Hejs!
Matilda.

Kommentarer
Postat av: FROZEN YOGURT

I think so! Skämma ut sig är det finaste som finns. :*

Hoppas du fick en minnesvärd julafton vännen, ska läsa vidare här inne nu :D

2009-12-27 @ 02:04:49
URL: http://retrojunk.blogg.se/
Postat av: FROZEN YOGURT

Precis du har så rätt. gillade du låten, eller har du inte riktigt lärt känna den ännu?



Jag fann låten i går när jag letade efter speciell musik, och jag hittade den tillslut! Den tanken som jag skrev ner nyss var precis det som kom upp i mitt huvud första gången jag lyssnade på låten. mäktig känsla ändå.

2009-12-27 @ 02:51:23
URL: http://retrojunk.blogg.se/
Postat av: FROZEN YOGURT

Appropå kryssningen, grejen är den att vi vill ju få med så många tjejor som möjligt!!! kommer även några av mina tjejer med, pluss några killar och det är en kryssning som är 24 timmars, från klockan 4 på kvällen till 6-7 på kvällen. fundera på det!

2009-12-27 @ 02:54:50
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner