Ironin är min enda vän just nu.

Ahhhh, värt att mina halsmandlar har växt till en ej ok storlek, att jag
har ont i halsen och är tät i näsan samtidigt som den rinner, har även
lock i ena örat. Tyckte det vore råvärt att må sådär just innan nyårs.

Sa jag att ingen kunde skjutsa mig imorgon till Hannah heller?
Ja, meningen är väl då att jag ska cykla i minusgrader till henne,
få jävla ansträngningsastma x 1000 och dö på kuppen.
Nej men det blir kul.

Kanske vore värdare att stanna hemma på nyårs,
äta mat och festa kan man väl göra vilken annan dag som helst.
Eller nåt.

Nu ska jag iallafall på stan, och förstöra det sista av mina krafter jag har kvar,
då jag ändå håller på tänkte jag.

HOPPAS ALLA FÅR EN BRA NYÅRS, MENAR DET VERKLIGEN!
HEJ!









Jag ger upp. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner