My little ponys!

Hehe hej! Ursäkta att jag inte har bloggat... jag har sovit. Eh. Ja.
Har iallafall pratat med syrran i telefon, blir lika glad varje gång.
Det känns som att man är så nära varandra, fast man vet att hon är så långt
bort. Vi hann iallafall bestämma att jag ska resa till henne i Sommar istället,
då kan jag ju stanna där längre!

Här är iallafall grejen jag fick med mig från stan igår:


Mina för 599 svenska riksdaler!


Lite dålig mobilbild.. men det är alltså skorna jag ville ha.
Det fanns ett par kvar i hela butiken
och det var strl. 39. Jag har egentligen strl. 37
men dom var små i storleken, så jag kunde ha dom
utan problem! Jag älskar dom.
Jag kommer att göra nyårs ostadigt. Jag kanske bör bära hjälm?

Sa jag att det var 14cm klack? Inte? Mja... nu vet ni.
Matilda.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

"Jag kanske bör bära hjälm?" Hahaha! Du är för skojig du. Drick inte så mkt sprite så ordnar sig nog resten. Hiiihihihi

2009-12-15 @ 20:18:07
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/
Postat av: Paula

fyfan vad snygga! jag har också funderat på att köpa dom

2009-12-16 @ 09:06:54
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner