Reverse.

Hej på er. Idag var jag ju på stan med Linus mamma, men
Challan kunde tyvärr inte följa med för att hon skulle iväg någonstans.
Hon bjöd på hamburgare och vi kollade runt och hon hittade två julklappar
eller nåt. Tack ska du ha!

Senare åkte vi till anderstorpcentrum till D&T för att se barnteater gjord av tvåorna.
De hade satt upp "Pettson och Findus" och "Basil mus". Duktiga var dom.
Verkligen imponerande. Sen skjutsade Irene hem mig och hon fick komma in på
en fika, det var riktigt mysigt. Hon blev kär i Greta tror jag (våran hamster), haha!

Vill bara lägga till att det SÖG att religionslektionen blev avbruten för att någon
gymnasieelev med hjärnan i pungen gillar att sätta igång brandlarmet. Det var
fan en av de bästa lektionerna jag någonsin varit med om.

Jaja, måste då säga att jag är nöjd med dagen och snart är alla läxor
avklarade, hoppas ni märkte ordet SNART. hehe. Känns underbart, nästan.

Jullov är det iallafall snart. Och jag är nöjd. Och trött är jag också.
Dags att avsluta.
Tack än en gång för att ni är bäst på att kommentera! Me likey!

Tack och bock, lingonstock.
Matilda.

You cried, so I'm engaged to smile.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner