To be a great leader takes courage

Idag har jag fått ett piercingsmycke av mamma till tungan. Tack för det.
Ett sött litet smycke med en gul pärla i. Hm, ja somsagt.
Ikväll har jag gjort klart Religionens Etikläxa, och även saken i
kulturhistorisk fördjupning. Nu är det alltså

- 2 grejer i svenska
- 1 grej i Scenisk produktion
- 1 grej i samhälls
- Sen TYP en liten sak att lägga till i den förra
religionsuppgiften ifall jag vill ha högre betyg!
Vi ser väl.

Sen ska jag göra klart sidan i Webbdesignen,
och sen har jag ju idrotten..
men den lär ju få vänta ännu längre som vanligt.
Men det här kommer gå bra. Tur jag har Mats alltså.

Aja, vi hörs sen. Orkar nog inte se en film, ska sova nu
Puss&kram.
Matilda.

Yeah, I'm walking by the line
Not here, but in my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner