And no one dared disturb the sound of silence.

Aloha! Hur är det med er? Med mig är det bra, för tillfället.
Mätt och belåten så att säga. Tryckt i mig ett superskrov.
Ovanligt? hm, få se nu? Eh, ne.

Har även fått träffa Leonie idag, det var underbart.
Älskar verkligen barn. I mesta fall iaf. Gud, underbara tanke.
Men innan jag själv skaffar barn ska jag nog leva ett tag, eller
iaf ta det lugnt. Eller jag vet inte. Ska liksom inte skaffa barn än.
Men... jag vill HAHA.. äh.

Ikväll blir det nog att umgås med Moa, känner att jag måste powernapa före det iaf,
är trött känner jag. Sov ju i Jonatans stuga inatt med Kelly och Jonatan själv.
Somvanligt var Simon dock en tråkmåns, och hängde inte med. Pik.

Aja, nu blir det sängen, pallar som inte. GODERNATT! eller sovgott.. eller
ja, hej john blund. Whatever liksom-.-

Adios.
Matilda



















































"Fools," said I, "you do not know
Silence like a cancer grows
Hear my words that I might teach you
Take my arms that I might reach you"
But my words like silent raindrops fell
And echoed in the wells of silence


Kommentarer
Postat av: Kelly Lee

hoppas vi inte höll dig vaken allt för länge i natt :]

2009-07-28 @ 21:29:54
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner