He was warmin his hands with a hot coffee cup

Hej! Nu sitter jag i soffan med blekmedel i håret, ska göra slingor.
Hoppas det blir fint, annars får vi skylla på Kelly,
(endast för att det känns bättre då och för att det är kul att retas med henne).

Ikväll blir det Gummark igen, förhoppningsvis med en till grabb som följeslagare.
Vi får se vad vi hittar på för bus. Övernattning blir det iallafall, och jag tvivlar på att jag
kommer orka fara till Piteå imorgon.

Äh, nu ska jag avrunda. Vi hörs later!
Matilda


Maybe I just want to fly
I want to live I don't want to die
Maybe I just want to breath
Maybe I just don't believe
Maybe you're the same as me
We see things they'll never see
You and I are gonna live forever

Kommentarer
Postat av: Kelly Lee

hehe nu plötsligt händer det! ;)

2009-07-31 @ 18:42:26
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner