This story has no beginning, and no end.



Hej åter igen, hej! Idag har inte varit alltför händelserik.
Och jag har faktiskt inte varit alltför ensam eftersom Lisa stannade hemma.
Men trött har jag varit. Men Kelly har gjort mig sällskap.
Och jag har varit väldigt retlig i några minuter för jag trodde
 att min plånbok var borttappad. Aj. Låter som min tur det alltså.

Nu ligger jag i sängen och känner fortfarande smaken från buremålet
jag åt idag för pengar som jag skrapat ihop på något underligt vis.
Det fula är då jag väl gått ner på något konstigt vis och börjar bli nöjd
över vikten så måste jag trycka i mig något jättefett. Som en ond cirkel.
Men man säger väl att så länge man är nöjd med sig själv, eller att det inte
syns alltför mycket i sina egna ögon (min åsikt) så ska man väl inte bry sig
om ett par siffror. Nåja, bäst att byta samtalsämne innan någon slänger ur
sig en massa ordspya.

Vi for nyss ut på en snabb biltur jag, kellzan, adl och mr bigboyunderlip (fråga mig inte vart jag fick smeknamnet ifrån :S).
Våra vägar tog slut vid macken, sen tillbaka, eftersom vi inte ville spendera
våran natt i gummark.

Jag känner mig lite smått trött och jag hoppas på att mina små vänskaper
vill umgås imorgon, så bäst för er alltså.

Jag har klarat rätt långt i Dino Crisis, att det är på easy tänker jag inte avslöja
(och tänker låtsas att jag inte gjorde heller).

Adios
Matilda




I'm confused my love,
please just hold me right now,
save me from the outside.
We can talk later,
but please just hold me for now.

Kommentarer
Postat av: nadia

vad skönt! :) jorå, det är bra här med. lite dåsig bara!

2009-07-19 @ 23:37:23
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner