Ärligheten varar längst. Var det inte så?



BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:  Ofta, och gärna. Speciellt då det kliar. Eller nåt.
Titta på dig själv i spegeln: Ja, faktiskt.
Gnälla: Då jag tänker högt, ja.
Skrika: Inte ofta. Eller ibland.
Sova: nej, hur kan du tro det? drev.
Ha ångest: Jämt.
Skada dig själv med flit: Med tankar om att jag inte duger.
Ta mediciner du inte borde ta: Har inte hänt på väldigt länge, så nej.
Vilja dö: Händer.
Drömma mardrömmar: Nej.
Drömma sexdrömmar: Händer.
Ta droger: Inte det.
Försöka vara annorlunda: Är annorlunda, så behöver liksom inte.
Klä dig i svart: Ja, det tycker jag om.
Gå till kyrkan: Nej. Jag känner mig smutsig på något sätt i kyrkan. Hör inte hemma där. Fast det kan vara fint på begravningar.
Gå i skolan: Oftast. Då det inte är lov iallafall? eller om jag inte är för trött...
Röka: Ja, tyvärr.
Ha sex: Var ett tag sen faktiskt.
Ljuga: Försöker att inte göra det.
Hata folk: Nej. Ogilla däremot.
Lita på folk: Ja, fast egentligen gör jag det inte. Svårförklarat.

VEM:
Saknar du: Endel.
Vill du döda: Ingen, förutom mig själv ibland.
Rörde dig sist: Moa. Om vi snackar djur är det Igor.
Vill du slå: Hm.
Kysste dig sist: Kelly. HAHA!
Vill du kittla: Nån kittlig jävel. (som inte kan kittla tillbaka)
Kramade du sist: Moa.
Vill du prata med: Vetinte om jag vill prata med någon..
Skrek du på sist: Vet inte.
Vill du vara som: Mig själv.. fast vill hitta mig själv först.
Sårade dig sist: Kajsa och Linus antar jag.
Vill du bli galet full med: Nån jävel som orkar.. haha.
Gjorde dig riktigt glad senast: Är sällan riktigt glad.
Fick du sms från senast: Kelly
Ringde dig senast: Mats.
Är vackrast på jorden: Svårt.. men Kelly var söt som skrev mitt namn här så.. får väl vara du då, Kelly.. :$

HAR DU:
För många vänner: Kan man det?
Förföljelsemani: Vad är det? Ingen aning. Kanske? eller vadå :l
Tvångstankar: Ja, ibland, dock väldigt mycket mindre än förut.
Någon annan psykisk sjukdom: Har jag säkert.
Någon fysisk sjukdom: Astma.
Någon skada: Jag är lite skadad i huvudet, annars är det väl.. lugnt?
Färgat håret: Yes.
Brutit några ben: Handleden, once.
Några piercings: Läppen.
Bra självförtroende: Kan verka så, men nej egentligen inte. Beror faktiskt på.
Köpt kondomer: Nej, har inte behövt.
Tagit nakenbilder: Ja. HAHA!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Det vet jag inte. Don't think so.
Bjudit ut någon: hm.. ja. tror jag.
Varit kär: ja.
Dumpat någon: ja.
Stulit någonting: hm.. ja.
Lämnat landet: ja.
Tuttat eld på nått: ja.
Gjort något olagligt: ja.

HUR:
Går du: Inte speciellt snyggt skulle jag kunna tänka mig, eller nej föressten, vill inte tänka mig :l
Svarar du i telefonen: "hallå" eller "hej det är Matilda" om jag inte kommer på något annat spännande.
Beror även på vem jag pratar med.
Fördriver du tiden: Olika.
Mycket pengar har du: Alltid för lite.
Tjänar du pengar: Studiebidrag och underhåll.
Ofta diskar du: Näst intill aldrig.
Ofta städar du: Läs ovanstående.
Många stör du dig på: För många.
Ofta träffar du din familj: Olika.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Kanske hittar mig själv nån dag om jag har tur.
På gud: Nej. 
På rymdvarelser: Man vet väl aldrig..
Att folk tycker om dig: Finns väl några..
På ett liv efter detta: Ibland.
Att fiskar kan tänka: Ja.
Att du kommer leva länge: Tror jag kommer leva till jag har levt klart. Och om det är om 1,40 eller 80 år vet jag inte..

Matilda

Kommentarer
Postat av: Kelly Lee

Kysste dig sist: Kelly. HAHA!



HAHAHA ME LIKE!

2009-07-29 @ 01:40:11
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner